Find us on Facebook

PRINCETON Primary School Bag terdapat dalam 4 pilihan design yang "attractive" dan comel

Assalamualaikum. Sesi persekolahan untuk tahun 2024 dah berlalu pun. Biasalahkan kita throwback la sikit. Tahun nie Huwainaa masuk darjah 1. Kita yang mak-mak nie yang lebih excited, anak pompuan pulak sorang je. Segala mende nak baru-baru.


PRINCETON Primary School Bag terdapat dalam 4 pilihan design yang "attractive" dan comel | Mula-mula sekali nak ke sekolah mestilah ada beg sekolah baru. Beg sekolah zaman sekarang pulak comel-comel nak-nak pulak beg sekolah PRINCETON. 


Beg sekolah PRINCETON memang ringan dan sangat sesuai untuk anak-anak berusia 6-9 tahun. Didatangkan dengan sokongan belakang ergonomik dan boleh bernafas, jadi anak kita selesa pakai beg nie walaupun dalam cuaca panas. Ciri-ciri lain :

Safety light reflectors untuk pejalan kaki
Tali bahu Soft padded
Permukaan kalis air
Poket tepi (2 sisi)
Adjustable shoulder buckles
Zip mesra kanak-kanak
Multi-compartment

Belakang beg ada padded, selasa untuk digalas

Beg ada multi compartment

Poket tepi 

Senang nak adjust beg jenis buckles

Terletak elok atas bahu

Elok terletak atas bahu serta ringan 780g

Terdapat dalam 4 pilihan Attractive design (Astronaut, Desert, Dinosaur, Carnival). Princeton, kedai dalam talian konsep beg mommy pertama, menjual beg mommy, menyediakan rangkaian produk bayi dan perkhidmatan pelanggan profesional. Kini didatangkan dengan produk seperti beg sekolah, air minuman, aksesori dan beg sekolah baharu yang bergaya.

Beg nie memang tahan lasak, sampai sekarang pun Huwainaa pakai still nampak baru dah tak mudah kotor, material pvc leather. Nak beli boleh check out Shopee Princeton Bag.

Wassalam.

Post a Comment

0 Comments