Find us on Facebook

Minion’s Perspective Exhibition di Genting Highlands memang best, memang enjoy sangat!!

Bello!! King Bob!! itu antara dialog yang budak-budak suka ajuk. Peminat Minions mesti tak akan lepaskan peluang untuk ke Minion’s Perspective Exhibition di Genting Highlands. Kami pun dah pergi tempoh hari. Ini bukan pameran Minions biashe-biashe tau..


Minion’s Perspective Exhibition di Genting Highlands memang best, memang enjoy sangat!! | Pameran ini memang special sangat buat peminat Minions. A Minion’s Perspective Exhibition telah membuat penjelajahan ke Taipei, Seoul dan Shanghai. Malaysia merupakan persinggahan keduanya di Asia Tenggara selepas Singapura. Dan kali ini dorang adakan di Genting Highlands, nun jauh dia atas puncak. 




Memandangkan dah lama tak naik Genting Highlands, kami pun ambil kesempatan nie untuk jalan-jalan dan jelajah kartun kesukaan anak-anak dan mama dia sekali. 

Photo booth

Antara hasil gambar yang kami pilih

Ada pelbagai tarikan menarik seperti mengikut Zon :
 
Zon 1 & 2 : Mini-theatre & 3D printed models





Zon 3 & 4 : Fart machine simulator & Gru’s quirky inventions





Zon 5 : The Girl’s Room & a mega-sized Fluffy





Zon 6 : The villains







Zon 7 : Minion-themed games




Zon 8 : Photo ops through the ages



Penat berjalan, ada jualan makanan dan minuman seperti ais krim dan popcorn. Kedai cenderahati dan barangan eksklusif Minions juga ada. Harga dia memang mahallah kan. Kami pikir-pikir cukuplah print gambar kat photo booth tadi sebagai kenangan. 



Memang anak-anak Fiza enjoy sangat kat sini. Memang best la dapat masuk Minion’s Perspective Exhibition. Lagipun ia bukan selalu diadakan dan ini kali pertama di Malaysia. 

Nak rasa enjoy kami tu, boleh tonton vlog kat Tiktok. 

@fizaizawa Bello!! Throwback A Minion’s Perspective Exhibition in Genting Highlands | 05/12/23 - 10/03/24 | #AMinionsPerspective #Minions #AmpAMN #minionsfans #parentingblogger ♬ original sound - Hafiza AizZawa - Fiza AizZawa | Campers Blogger

Post a Comment

1 Comments

  1. Wow..Menarik sgt nih..Merchandise dia pun menarik =D

    ReplyDelete